Monday, 24 September 2012

nothing to say


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


Friday, 21 September 2012

dalam gembira ada duka

come back to my belog.. lama dah x buka bElog niey.. chek list blogger kwn2.. i'm at the last ranking....
OH My EngLish.....!!
kali nie.. citanya sy bkan malas nak buka belog sy nih.. cuma masa x sesuai.. dah masuk study balik...
susah nak dapat ruang nak luah apa2...
apa2 jew yg jadi hanya pendam dalam haty nih...
emmmm
apa pon CANNOT...
ari nih.. nak jerit kat belog nih...
yg
" SUNGGUH SAYA RINDU KAMU"
but..!!!
jgn salah faham... <statement diatas hanya utk seorang sahabiah>
X DA MAKSUD LAIN YEW....
P/S -->  jika kamu baca.. maapkan sy... x dpt nak gtaw yang sy rindu kamu.. bab kamu dah jauh dr saya.. kita dah x seperti dulu.... =(
aty kecik tepi jantung says  :
harap  angin rindu nie sampai kat kamu...
eclass dari hati...
padamkan kesedihan.. lakarkan senyuman agar kamu dapat gambarkan kegembiraan
conteng by cayunk purple <3 <3

Wednesday, 27 June 2012

menanti kebenaran



ary2 sy berlalu ngan mcm2 ujian dariNya... doa dipohon supaya diberi walaupon hanya segenggam kekuatan... entah kenapa.. sy rasa dunia nih gelap.. hanya linangan air mata yang mampu sy ngalirkan..
tapi...
sy tahu, bukan masanya lagi untuk keadilan dapat ditegakkan...
emmm...
hanya diam yang mmpu sy luahkan...
benar...
diam lebih baik dr berkata2..
jika silap kata... lain jadinya...
itulah yang terjadi...
tiada tuduhan dilemparkan...hanya nyata hasrat pertanyaan...
arghhhh...
aty gelisah... ingin disoal... tapi hasil jawapan.. hanya dapat sehampar kemarahan...
Ya Allah...
hebatnya ujian dariMu... mampukah aqu hadapi...
Ya Allah... 
lahirkan dalam hati ku ini setinggi2 kekuatan....
emm..
bukan penyesalan yg ku cari dalam ikatan persahabatan ini... cuma inginkan satu jawapan...
mengapa?? kenapa??
mustahil pokok bergoyang jika tiada tiupan angin...
wahai sahabiah...
cuba engkau fikir tentang perasaan ku...
andai engkau di tempatku....
pasti
kamu akan lakukan apa yang aqu lakukan sekarang....
Ya Allah....
tapi lain bagi kamu... kerna kamu bukan berada ditempatku....
mustahil benang yang basah dapat ditegakkan...
moga suatu hari nanti.. engakau akan dapat tahu apa yang selama nih aqu hendak perkatakan...
kadang-kedang...
kebenaran tak dapat dizahirkan...
bukan niat menyakitkan hati sesiapa... cuma...
ingin tahu... apa hati x terluka bila terbaca satu ayat yg ringkas tapi cuku memeritkan...
" nyesal nya aqu kenal dia..jika diberikan peluang untuk putar masa... aqu x nak knal dia.."
TEPUK DADA TANYA HATI.. SOAL DIRI...
 

Thursday, 14 June 2012

EnGaT dAh mErDekA kA ???



~~ tup..tap...tup..tap ~~
 lama asa x 'ketuk' keyboard nih... otak nih pown asa macm lama dah x jalan2 kat ruang 'belog' saya nih... nak kata bz uh... x la sangat... cuma malaih kowt...
 (ViRuS 'M' MeMbeLeNgGu diRi CeQ)... 
ermm....
apa yg sy nk story mory yew...
any ideas ????
 
OpPsS!!
 
dah tahu......
 
....PeNuLiSaN RePoRt lAtIhAn INdUsTrI....
<<<<bagi sesi december 2011>>>> 

perghhh... engat ley la epy2 tyme cuty sem nih...
tapi... hampehhh... repot duk tunggu nuh....
macam2 la upgrade... student pown bnyak dah ponink pikir.... 
dugaannnn....
report saya la.. baru duk bab 2.... bab yg len uh x taw bla nak siap... t dekat nak register... bwu duk wat 'kalut bewak' hehehe...
entah la... ponink dah pk... 
wait n see ja la...
arap2 ley la abiskan ngan cepat sal repot uh... 
(DoAkAn YeW..)
uh ja la kowt... 
bintang2 pown dah da tas pala nih... duk nampak bntal ja nih...
moga esok memberi senyuman untuk kita...
harap hari nih menjadi kenangan indah untuk kita....
salam sayang dari saya untuk kalian..
 
****to student2 bwu abih li...****
 
---> TERUSKAN PEJUANGAN DALAM PENULISAN REPOT... BIAQ MUNTAH LA... JGN PENGSAN ESOK2 ARI...

~~ BERAKIT RAKIT KEHULU... BERENANG RENANG KE TEPIAN... SAKIT2 DAHULU... SENANG2 KEMUDIAN....
 
MOGA ALLAH PEMUDAHKAN URUSAN PEJALANAN KITA...
AMIN YA RABB...
sekian.. salam pengorbanan... 
^_____________^

Thursday, 12 April 2012

cuma nak korang dua bahgia... itu ja.. =(

       






sedih aty nih bila dengaq lagu nih.. bukan nak melayan perasaan.. cuma mengenangkan seorang insan yg selama nih saya anggap dy sebagai seorang yg saya rasa mampu mengubah saya...
tapi...
kini semua dah berlalu.. bukan yg pertama diri nih asa ditinggalkan.. 
entah laa.. aty nih mudah menyayangi dan mudah disakiti... 
semua nya tanpa perancangan.. benar kata org.. " kasih sayang akan datang tanpa diundang dan akan pergi tanpa kerelaan "..
jika hari ini hendak saya tangisi.. tiada gunanya lagi.. kerna kini dy telah pergi...
cuma.. 
asa terkilan saat diri nih benar2 asa dihargai... benar2 asa disayangi... benar2 asa di ingati..
tiba2.. 
menerima satu tamparan hebat..
iaitu..


terpaksa menerima " SALAM PERPISAHAN "
 
 
p/s --> "saat mula2 aqu mengenalimu.. engkau pernah berkata.. " akak akan sayang adeq selamanya.. akak x kan biar adeq jatuh sorang2.. walaupapon terjadi.. adq tetap adeq kak yg teristimewa "
sumpah.. !!
saat itu.., ingin saja aqu menangis terharu kerna aqu dapat rasa keikhlasan mu itu... 
hari ini..,
air mata ku jatuh juga..
dengan kata hati..

"saat ku cuba belajar melepaskan mu.. kau hadir meraih kehadiranku dalam hidup mu... saat ku cuba belajar menjauhkan diriku.. kau hadir meminta ku dekatimu... dan saat ku cuba usaha belajar memahami mu... dan ada kalanya ku jatuh dalam usaha itu.. kau pula meminta agar aqu belajar melepaskan mu..."
untuk kamu!!
* adeq sayang kamu.. adeq tetap sayang kamu*
cuma .. adeq kini telah pergi jauh..
untuk rawat aty adeq yg hanya ingin lihat kamu berdua bahagia...
itu saja...